Spørsmål som vi ofte får er; lønner det seg med reparasjon, eller er det bare å kjøpe nytt?
Dette er vanskelig å svare på uten å ha feilsøkt apparatet ditt, det tar naturligvis tid å feilsøke, stille diagnose, sjekke pris på deler, kalkulere jobben etc.
Vi bruker derfor en fastpris på slik forundersøkelse, som blir belastet dersom apparatet ikke blir reparert, pga avslått pristilbud, utgåtte deler etc.
Dersom apparatet derimot skal repareres er dette inkludert i prisen.
På alle produkter vi reparerer bruker vi 500,- ink mva, i forundersøkelse
Evt henting/kjøring kommer i tillegg
Enkelte leverandører krever at all garanti og reklamasjonsservice skal meldes inn direkte til dem først.
Dette gjelder:
Gram: 22 07 26 30
Grundig, Beko, Blomberg: 81 55 95 90
Ecotronic, Witt, Point, Matsui, Haka, Logik, Sandstrøm, Liebherr, :
Administreres av Servicecompaniet: 23 89 72 66
Candy, Hoover, Hoover Grepa: 22 55 82 22
Whirlpool, Bauknecht: 22 78 25 80
Ikea, whirlpool produkter: 23 50 01 12 (produktnr begynner på 8)
Ikea, electrolux produkter: 22 72 35 00 (produktnr begynner på 9)
Hotpoint/ariston/Indesit: 815 30 028
Samsung: 21 62 90 99
Gorenje/Asko: 67 06 47 60
Hisense: 67 06 47 65
Philips tv: 22 97 19 14
Oppdatert pr mai 2023
Har du et elektrisk apparat som skal kastes, er du velkommen til det. Vi leverer det videre til Elretur som tar seg av elektrisk avfall på en miljøvennlig måte. Se www.elretur.no for mer info
På denne siden kan du sjekke status på det du allerede har levert til service: Sjekk status på service
Her kan du også sende melding til tekniker dersom du har tilleggsopplysninger eller andre forespørsler.